nieuws

Nieuw kennisplatform voor marketeers

Taal en communiceren

Onder de naam ‘Sharing Ambitions’ start een Europees initiatief, gericht op het ondersteunen van (internationale) marketing- en communicatiemanagers bij de realisatie van hun marketingplannen en ambities.


Centraal binnen het Sharing Ambitions initiatief staat het online platform www.sharingambitions.com/nl waar de marketeers toegang hebben tot informatie en instrumenten om zijn of haar ambities te realiseren. Naast het online medium zullen de partners ook seminars, workshops en ronde-tafelbijeenkomsten organiseren op het gebied van marketing, branding en communicatie, steeds in combinatie met de inzet van technologie. Het is de bedoeling dat Sharing Ambitions hiermee uitgroeit tot een permanente ontmoetingplaats voor internationale marketeers.

Het platform is een initiatief van Tridion, Europees leverancier van Enterprise Content Management-software, in samenwerking met vooraanstaande lokale marketingorganisaties. In Nederland wordt het platform gerealiseerd in samenwerking met het Tijdschrift voor Marketing en het Nima. Het platform zal met name gericht zijn op de innovatieve inzet van technologie bij de formulering en de implementatie van merk- en marketingbeleid.

Reageer op dit artikel