nieuws

8 verwachtingen van kantoorbezoekers

Faciliteren

Als een bezoeker een kantoor bezoekt, heeft hij of zij bepaalde verwachtingen over de ontvangst. In de Nationale Ontvangst Barometer 2014 van Sparq lezen we wat de 8 belangrijkste verwachtingen zijn. 1. dat verteld wordt waar hij kan wachten: 64% 2. dat de weg wordt gewezen: 59% 3. dat verteld wordt hoe lang hij ongeveer […]

Als een bezoeker een kantoor bezoekt, heeft hij of zij bepaalde verwachtingen over de ontvangst. In de Nationale Ontvangst Barometer 2014 van Sparq lezen we wat de 8 belangrijkste verwachtingen zijn.

1. dat verteld wordt waar hij kan wachten: 64%
2. dat de weg wordt gewezen: 59%
3. dat verteld wordt hoe lang hij ongeveer moet wachten: 57%
4. dat hij meteen aangemeld wordt als bezoeker/gast: 55%
5. dat de receptie/security op de hoogte is van zijn/haar komst : 30%
6. dat hij snel wordt opgehaald : 29%
7. dat hij een bezoekerspas ontvangt : 9%
8. dat de huisregels van het gebouw uitgelegd worden : 7%

Meer weten over de Barometer? Zie www.sparq.nl

Bron: Facto.nl

Reageer op dit artikel