artikel

nummer 09 – september 2005

Geen categorie

KlantvriendelijkheidHoe ben ik beleefd tegen die klant uit een andere cultuur?Hoe presenteer je met beamer en laptop?RelatiebeheerZoektocht naar relatiegeschenkenBang om te bellen of om gebeld te worden is behoorlijk lastig in je werk. Tips om kordaat en relaxed de telefoon te gebruiken.TelefoonangstBang om te bellen Interview‘Werken voor de Tweede Kamer heeft status’Dat zeggen drie managementassistenten die […]

Klantvriendelijkheid
Hoe ben ik beleefd tegen die klant uit een andere cultuur?
Hoe presenteer je met beamer en laptop?
Relatiebeheer
Zoektocht naar relatiegeschenken

Bang om te bellen of om gebeld te worden is behoorlijk lastig in je werk. Tips om kordaat en relaxed de telefoon te gebruiken.


Telefoonangst
Bang om te bellen
 
Interview
‘Werken voor de Tweede Kamer heeft status’
Dat zeggen drie managementassistenten die in dienst zijn bij verschillende afdelingen op het Haagse Binnenhof. Alledrie vertellen ze over hun werkervaringen en over de dagelijkse omgang met politici.


Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels