artikel

nummer 3 maart 2011

Geen categorie

Worstelen met tijd en takenBenedictijns timemanagement Inkomende mail, sms’jes, twitterberichten, collega’s die van alles van je willen en rapport dat gisteren af moest terwijl een dag maar 24 uur heeft. Troost je: ook Benedictus had er last van. Denise Hulst legt uit hoe hij dat oploste. Getting Things DoneIn vijf stappen van chaos naar orde […]

nummer 3 maart 2011

Worstelen met tijd en taken
Benedictijns timemanagement

Inkomende mail, sms’jes, twitterberichten, collega’s die van alles van je willen en rapport dat gisteren af moest terwijl een dag maar 24 uur heeft. Troost je: ook Benedictus had er last van. Denise Hulst legt uit hoe hij dat oploste.

Getting Things Done
In vijf stappen van chaos naar orde

Stel je eens voor: je komt terug van vakantie en op je eerste werkdag heb je binnen twee uur je bureau met de stapels post en je inbox met 171 e-mailtjes helemaal op orde. Dan hou je nóg tijd over om op je gemak koffie te drinken met je collega’s, om even bij te praten en om vakantieverhalen uit te wisselen. Klinkt relaxed toch? Maar het kan wel! Tenminste… als je volgens het Getting Things Done systeem werkt.

Werkorganisatie
Informatiestromen de baas

Vroegen we ons tien jaar geleden nog af hóe we zoveel mogelijk informatie moesten opslaan, anno nu vragen we ons af hóe we het weer terug kunnen vinden. Met een efficiënt documentbeheer liggen de voordelen voor het oprapen.

Mag jij je eigen werkplek inrichten?
Lucky you!

Een eigen werkplek, familiekiekjes om ons heen, plantjes en andere prullaria… nou nee, dat hoeft ook weer niet. Maar we willen ons stekkie op kantoor wél zelf inrichten, daar worden we gelukkig van, blijkt uit onderzoek.


Reageer op dit artikel