artikel

Nummer 9, september 2012

Geen categorie

Relatie-events; Inhoud en ‘look and feel’ bepalend voor het animo Een van de middelen om belangrijke bestaande relaties en nieuwe klanten aan je te binden, is het organiseren van events. Nu is een evenement organiseren een, ervoor zorgen dat 99% van de genodigden komt opdagen is twee. De agenda’s van zakelijke doelgroepen zijn meestal meer dan […]

Nummer 9, september 2012

Relatie-events; Inhoud en ‘look and feel’ bepalend voor het animo

Een van de middelen om belangrijke bestaande relaties en nieuwe klanten aan je te binden, is het organiseren van events. Nu is een evenement organiseren een, ervoor zorgen dat 99% van de genodigden komt opdagen is twee. De agenda’s van zakelijke doelgroepen zijn meestal meer dan vol. Hoe verhoog je dan het animo voor je event? Ofwel: wat is het beste medicijn tegen een hoge ‘ no-show’? Lees het in het hoofdartikel.

Lees het integrale magazine online. [Vakbase]

En verder:

  • Integriteit en loyaliteit op de werkvloer; Is het klikken of slikken?
  • Be yourself, be a role model!
  • Onderhandelen met een leverancier; de normaalste zaak van de wereld
  • Het opstellen van een relatiemanagementplan
  • Bedrijfs-, fan- of collegapagina op Facebook? De do’s en don’ts
  • Wijn als relatiegeschenk

 

En natuurlijk de vaste rubrieken:

  • Signaal
  • Taalkwesties
  • Spelling- en taaltips
  • Werk & Recht
  • Softwaretips
  • Appladder
  • Productnieuws
  • Column & cartoon

 

 

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels