artikel

Nummer 9, september 2013

Geen categorie

Storytelling; Once upon a time! Klanten, bazen en collega’s – jarenlang bestookten we ze met rationele argumenten, rapporten en financiële overzichten. Maar wat blijkt: als we de boodschap verpakken in een persoonlijk verhaal overtuigt die veel beter. Een authentiek en goed verteld verhaal zegt meer dan al die feiten en cijfers. Maar wat is storytelling eigenlijk? […]

Nummer 9, september 2013

Storytelling; Once upon a time!
Klanten, bazen en collega’s – jarenlang bestookten we ze met rationele argumenten, rapporten en financiële overzichten. Maar wat blijkt: als we de boodschap verpakken in een persoonlijk verhaal overtuigt die veel beter. Een authentiek en goed verteld verhaal zegt meer dan al die feiten en cijfers. Maar wat is storytelling eigenlijk? En hoe kun jij dat gebruiken in je werk? Lees het in het hoofdartikel van september.

Lees het integrale magazine online. [Vakbase]

En verder:

  • Relatie-events 2013: echtheid!
  • Boeien is binden
  • Sleutel voor effectieve bijeenkomsten
  • Werkkostenregeling kan niet langer wachten 
  • De impact van kleur in zakelijke kleding
  • Social media: tool voor relatiemanagement
  • De kracht van waardering
  • Stimuleer je veerkracht
  • Vlammen op het secretariaat

En natuurlijk de vaste rubrieken:

  • Signaal
  • Taalkwesties
  • Spelling- en taaltips
  • Vreemdetalentips
  • Softwaretips
  • Appladder
  • Visie op het vak
  • Column & cartoon
  • Productnieuws

 

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels