artikel

Nummer 9, september 2015

Geen categorie

Hoofdartikel:

Wat je aandacht geeft, groeit | Relatiemanagement

Relatiemanagement is meer dan alleen een database vullen met klantgegevens. Het is vooral aandacht geven aan klanten en zakenrelaties. Zorgen dat het contact met jouw bedrijf en jouw product zó goed bevalt dat het hun nog lang zal heugen. Door je contact met klanten een personal touch mee te geven, zet jij als secretaresse net die stap extra.

En verder:

  • Succesvol zakelijk bloggen
  • Zo organiseer je het perfecte relatie-event
  • Bouw de loopbaan die je wilt
  • Introversie als stille kracht
  • ‘Een lach opent alle deuren’ – interview met Lisa Portengen
  • 11 tips als je advies geeft voor de schoonmaak

Natuurlijk ook de vaste rubrieken:

  • Signaal
  • Spelling- en taaltips
  • Taalkwesties
  • Softwaretips
  • Column Vicky Marijnen
  • BrandCheck
  • Young Professional
  • Column Huub van Mackelenbergh

Lees hier de digitale editie van het septembernummer van Management Support Magazine.

Reageer op dit artikel