nieuws

Olympische Spelen geliefd bedrijfsuitje

Geen categorie

Nederland heeft, na de VS en China, de meeste toegangskaarten voor de Olympische Spelen in Beijing afgenomen. Advanced Travel Partner (ATP), de enige verkoper van kaarten in Nederland, verwacht ongeveer 5500 Nederlanders in China. In Athene waren dat er circa 4000.

Nederland heeft, na de VS en China, de meeste toegangskaarten voor de Olympische Spelen in Beijing afgenomen. Advanced Travel Partner (ATP), de enige verkoper van kaarten in Nederland, verwacht ongeveer 5500 Nederlanders in China. In Athene waren dat er circa 4000.

Meer dan de helft van deze bezoekers is uitgenodigd door bedrijven, zo weet Intermediair. Unilever en Heineken nodigen samen zo’n 45 relaties uit en gaan niet alleen voor de sport: een vijfdaagse trip voert langs sportwedstrijden, maar ook langs de Chinese Muur en een grote winkelketen in Beijing. Randstad reist viermaal voor vier dagen met een delegatie klanten af naar China. Ook DSM en AMB Amro maken er een relatie-evenement van.

De Rabobank, sponsor van zowel de hockeybond als de paardensport en het wielrennen, is een uitzondering; zij nemen hun klanten liever mee naar evenementen in Nederland, waar ze in een speciale Rabo-lounge ontvangen kunnen worden.

Bron: Managersonline.nl

Reageer op dit artikel