nieuws

Een evenement moet in één keer goed zijn

Plannen en organiseren

Vraag je je ook wel eens het volgende af?

  • Wat zijn incentives?
  • Hoe ziet een motivatiecampagne eruit?
  • Welk evenement is geschikt voor mijn doelgroep?
  • Hoe pak je een evenement structureel en effectief aan?
  • Wat levert het op?
  • Hoe kun je dat meten?

Als je deze vragen graag beantwoord ziet, is dit boekje wel wat voor je. Het is praktisch met veel tips en voorbeelden. Ook al organiseer je niet vaak een evenement of een incentive, fouten kun je je niet permitteren, juist vanwege het eenmalige karakter. Het moet wel in één keer effectief en goed zijn. Een herkansing krijg je niet.
Het boek is uitgegeven ter gelegenheid van het 20-jarig jubileum van Incentive

INFORMATIE

‘Communiceren met een extra dimensie’ is geschreven door F.W.J.A. Bijleveld en M.C.G. Boerhof en kost ƒ 49,50. ISBN 90 90 14059X. Incentive Holland Business Events, e-mail: info@incentive.nl, tel. (030) 604 25 45.

Reageer op dit artikel