nieuws

Ja en, nee want of ja maar…

Plannen en organiseren

Hoe zorg je dat de ander vanaf het begin het gevoel heeft ´jij begrijpt mij´, ´jou kan ik vertrouwen´ en ´jij bent net zo iemand als ik´. Daarvoor is er nu de zeer populaire ‘Ja en, Nee want, Ja maar communicatie-methode’ om deelnemers de drie basisposities van communicatie te laten ervaren: meegaan, weerstand bieden of controleren.

Hoe zorg je dat de ander vanaf het begin het gevoel heeft ´jij begrijpt mij´, ´jou kan ik vertrouwen´ en ´jij bent net zo iemand als ik´. Daarvoor is er nu de zeer populaire ‘Ja en, Nee want, Ja maar communicatie-methode’ om deelnemers de drie basisposities van communicatie te laten ervaren: meegaan, weerstand bieden of controleren.

Veranderende blik
De Ja-maar Communicatie Show van theaterregisseur Berthold Munster verbeeldt deze theorie in een programma met elementen van theater, training en een evenement in één. Humor, interactie en bovenal een inhoud die je blik op communicatie blijvend verandert, zo belooft de brochure.

De Ja-maar programma’s worden op de praktijk van de opdrachtgever afgestemd en kunnen ingaan op specifieke thema’s als klantgerichtheid, omgaan met agressie, verkopen en leidinggeven. Er zijn drie Ja-maar programma’s:
Ja-maar Show, 75 min
Ja-maar Workshop, 3 uur
Ja-maar Training, 6 uur

De programma’s zijn geschikt voor groepen van 12 tot 500 personen en kunnen in het Engels gegeven worden. Er is een 9 minuten impressie van het programma op DVD beschikbaar.
Voor meer informatie kun je bellen met Ja-maar, 030 – 233 40 62 of op de website van Berthold Gunster kijken www.gunster.nl

 

Reageer op dit artikel