nieuws

KLM wacht niet meer op laatkomers

Plannen en organiseren

Is je manager ook zo iemand die altijd op het laatste moment richting vliegveld vertrekt? Spoor hem of haar dan nog maar eens aan, want de KLM gaat maatregelen nemen tegen passagiers die zich te laat bij hun toestel melden.

Is je manager ook zo iemand die altijd op het laatste moment richting vliegveld vertrekt? Spoor hem of haar dan nog maar eens aan, want de KLM gaat maatregelen nemen tegen passagiers die zich te laat bij hun toestel melden.

Wie niet op tijd is, komt er in de toekomst niet meer in. De luchtvaartmaatschappij wil op deze manier de overlast voor andere passagiers beperken. Tot dusver bleef een toestel altijd wachten tot een verlate passagier opdook, maar dat leidde ertoe dat andere passagiers soms moesten wachten op reizigers die nog op het vliegveld bleven winkelen.

Met de nieuwe, strengere aanpak worden eerst op een paar trajecten proeven gehouden om te zien hoe de passagiers erop reageren. Pas daarna wordt besloten of deze algemeen wordt ingevoerd.

Reageer op dit artikel