nieuws

Topservice bij British Airways

Plannen en organiseren

Zakenreizigers beoordelen de service bij British Airways als beste. Ideeën van passagiers dienden als basis voor het verbeteren van diensten.

De service bij British Airways wordt door zakenreizigers als beste beoordeeld. Ideeën van passagiers dienden als basis voor het verbeteren van producten en diensten.

GEWAARDEERDE SERVICE

De service aan boord bij British Airways is favoriet bij zakenreizigers, blijkt uit de jaarlijkse Business Travel Survey van Barclaycard. Uit het onderzoek komt naar voren dat de 2500 ondervraagde zakenreizigers British Airways het afgelopen jaar waarderen als de luchtvaartmaatschappij met de beste in-flight-service. Ook in voorgaande jaren behaalde British Airways de top vijf van vliegmaatschappijen met de beste service. Dat zakenreizigers de service van British Airways waarderen is misschien logisch. Bij het introduceren en verbeteren van de producten en diensten is de vliegmaatschappij voornamelijk uitgegaan van de ideeën van passagiers.

VERBETERDE SERVICES

British Airways heeft een nieuwe klasse tussen economy- en businessclass geïntroduceerd, die World Traveller Plus heet. Deze nieuwe klasse biedt meer luxe dan economy, maar is voordeliger dan businessclass. Daarnaast zijn in alle klassen verbeteringen doorgevoerd zoals o.a. nieuwe interieurs, verbeterde maaltijden, persoonlijke videoschermen en nieuwe compleet horizontale slaapstoelen. Ook de lounges en incheckmogelijkheden zijn sterk verbeterd.

Reageer op dit artikel