opleiding

Plannen en organiseren

Lean op het secretariaat

Je wilt excelleren in jouw dienstverlening. Je houden aan deadlines. Zorgen dat opdrachten voldoen aan gestelde eisen. Doorlooptijden van opdrachten verkorten. Fouten voorkomen en verspilling tegengaan. Je wilt een constante kwaliteit, onafhankelijk van wie de opdracht uitvoert. Bovenal wil je dát doen wat werkelijk een toegevoegde waarde heeft voor jouw manager en alle andere ‘klanten’.

Het bieden van toegevoegde waarde op de meest efficiënte wijze. Dát is wat je leert in deze training. Dit zet jou in een unieke positie: je vervult jouw functie zoals deze bedoeld is. Zonder dat hierover nog enige discussie ontstaat. Jij brengt alle door jou en het secretariaat uit te voeren taken terug tot de essentie doordat je antwoord geeft op de vraag: wat doen we en wat is daarvan de bedoeling. Is de bedoeling niet duidelijk aan te geven, is het uitvoeren van de werkzaamheden dan de moeite waard?

Lean op het secretariaat

 

Wat leer je?

  • Inzicht te krijgen in het doel van je functie én wat je met LEAN op het secretariaat wilt bereiken
  • Je werkzaamheden te analyseren naar de waarde die ze leveren voor je manager of je klant
  • Deze ‘waardestromen’/processen in kaart te brengen
  • In te zien welke zaken je weerhouden van het leveren van toegevoegde waarde
  • Hoe de ‘verspillingen’ uit te bannen – dát levert tijd én kwaliteit én geld
  • Zelf optimaal te presteren én je secretariaat te laten excelleren!

Meer informatie en aanmelden

Brochure aanvragen

Reageer op dit artikel