Handboek Secretariaat opstellen in 7 stappen
Een handboek voor het secretariaat opstellen; als je deze stappen volgt, gaat jouw secretariaat met een bruikbaar handboek aan de slag.
Hier vind je alles over communicatie, mondeling en schriftelijk: spelling, grammatica, goed kunnen luisteren, presenteren en een heldere, foutloze mail of creatieve uitnodiging schrijven.
Een handboek voor het secretariaat opstellen; als je deze stappen volgt, gaat jouw secretariaat met een bruikbaar handboek aan de slag.
Dit zijn twaalf irrationele en belemmerende overtuigingen én hoe jij ze kunt omvormen tot helpende gedachten of overtuigingen.
Mis ze niet, de vijf meest aangeklikte artikelen van februari 2024! Over onder meer: gedeeld leiderschap, iemand inwerken op het secretariaat en...
Halverwege jouw loopbaan kan je worstelen met de onverwachte koers van jouw carrièrepad. Maar volgens deze experts is dit moment juist een goede...
We hebben allemaal taken die we liever kwijt dan rijk zijn. Trainer Karen Visser legt uit hoe je deze zo slim mogelijk wegwerkt.
Het inwerken van nieuwe collega's of stagiairs is een delicaat proces. Als je zorg besteedt aan de C's - de bouwstenen van een goede onboarding - kan...