checklist

Hoe organiseer je een Event Call?

Taal en communiceren

3 tips

Je kent het vast wel: Je manager wil een presentatie geven, maar er is net te weinig tijd om alles echt goed te organiseren. De zaal die je wilt hebben is al geboekt en de benodigde beamer is niet beschikbaar. Op de dag zelf blijkt de zaal verkeerd ingericht, de koffie vergeten en door de files komt er nog minder publiek dan je al gevreesd had…

Met een conference call voor meer dan 20 personen – een zogeheten Event Call – is dit definitief verleden tijd. Je hoeft geen zalen meer te reserveren, niemand hoeft meer te reizen en je manager houdt de presentatie waar hij maar wilt. Dit bespaart je tijd en onnodig veel stress. Maar hoe organiseer je nou een Event Call? Dat is heel eenvoudig! Met één simpel telefoontje kun je het al regelen.

  1. Je belt 0800 0156 en geeft aan dat je een Event Call wilt organiseren.
  2. Je wordt doorverbonden of teruggebeld door een conferencing specialist. Zij neemt de wensen met je door en geeft deskundig advies.
  3. Je ontvangt een standaard uitnodiging per mail die je kunt versturen naar de deelnemers. Klaar!
Bron: Michael Bachnoe, KPN
Reageer op dit artikel