vraag & antwoord

Hoe kan ik voor een samengevoegde brief vanuit het adressenbestand een adresetiket maken?

Digitaal werken

Open het menu Extra Afdruk samenvoegen. Klik bij 1) op Maken en selecteer Adresetiketten. Klik bij 2) op Gegevensbestand koppelen en selecteer het adressenbestand. Klik op Sluiten. In het dialoogvenster selecteer je het etiketformaat. In tweede dialoogvenster plaats je de samenvoegvelden. Klik op OK. Klik op de knop Samenvoegen naar Nieuw document.Met dank aan Frits […]

  • Open het menu Extra Afdruk samenvoegen.
  • Klik bij 1) op Maken en selecteer Adresetiketten.
  • Klik bij 2) op Gegevensbestand koppelen en selecteer het adressenbestand.
  • Klik op Sluiten.
  • In het dialoogvenster selecteer je het etiketformaat.
  • In tweede dialoogvenster plaats je de samenvoegvelden.
  • Klik op OK.
  • Klik op de knop Samenvoegen naar Nieuw document.
Met dank aan Frits Egmond.

Reageer op dit artikel