vraag & antwoord

Hoe maak ik een automatische handtekening aan het eind van elke e-mail?

Digitaal werken

Je kunt dat doen op de volgende manier: 1. Ga in de menubalk van Outlook naar Extra > Opties en kies daar het tabblad E-mailindeling.2. Daar zie je onderaan ‘Handtekening’. Klik hier ‘Handtekeningkiezer’ aan.3. Om een nieuwe handtekening aan te maken klik je op ‘Nieuw’.4. Je geeft de handtekening een naam (bijvoorbeeld jouw eigen naam) […]

Je kunt dat doen op de volgende manier:

1. Ga in de menubalk van Outlook naar Extra > Opties en kies daar het tabblad E-mailindeling.
2. Daar zie je onderaan ‘Handtekening’. Klik hier ‘Handtekeningkiezer’ aan.
3. Om een nieuwe handtekening aan te maken klik je op ‘Nieuw’.
4. Je geeft de handtekening een naam (bijvoorbeeld jouw eigen naam) en klikt onder op ‘Volgende’.
5. Daar typ je de tekst in. Let daarbij op een eventuele witregel (die kun je ook aangeven, het werkt gewoon zoals Word).
6. Is je handtekening klaar, dan klik je op ‘Voltooien’.
7. Klik op OK tot je weer bij het beginscherm bent en selecteer daar je handtekening bij ‘standaard deze handtekening gebruiken’. Je handtekening verschijnt dan automatisch in elk e-mailbericht. Stuur jezelf eerst een proefmailtje om te zien of het er goed uitziet.

Reageer op dit artikel