vraag & antwoord

Wat is de beste manier om een groep aan te maken?

Digitaal werken

De snelste manier is om groepen aan te maken via Bestand > Nieuw > Distributielijst. Die geef je een naam en vervolgens selecteer je namen uit je adressenboek (‘leden selecteren’) of je typt een nieuw e-mailadres in (‘nieuw lid toevoegen’). Groepen of categorieën komt in principe op hetzelfde neer. Je kunt meerdere groepen aanmaken. Belangrijk […]

De snelste manier is om groepen aan te maken via Bestand > Nieuw > Distributielijst. Die geef je een naam en vervolgens selecteer je namen uit je adressenboek (‘leden selecteren’) of je typt een nieuw e-mailadres in (‘nieuw lid toevoegen’). Groepen of categorieën komt in principe op hetzelfde neer. Je kunt meerdere groepen aanmaken. Belangrijk daarbij is dat de groepen aansluiten bij de logica van je werkzaamheden. Je kunt bijvoorbeeld een groep ‘management’ aanmaken met alle betreffende personen of een groep ‘alle medewerkers’. Kies altijd een duidelijke naam.

Checklist distributielijst aanmaken

Reageer op dit artikel