vraag & antwoord

Ik ontvang sommige nieuwsbrieven niet (meer) omdat onze firewall ze blijkbaar als spam aanziet. Hoe los ik dit op?

Digitaal werken

Dan kun je de afzender van de betreffende nieuwsbrief toevoegen aan je adresboek of aan je lijst van vertrouwde/veilige afzenders. Je dient dan wel het precieze e-mailadres te weten waarmee de nieuwsbrief wordt verzonden. Is de mail in de spambox beland? Klik dan met de rechtermuisknop op de mail en klik op Ongewenste mail. Je […]

Dan kun je de afzender van de betreffende nieuwsbrief toevoegen aan je adresboek of aan je lijst van vertrouwde/veilige afzenders. Je dient dan wel het precieze e-mailadres te weten waarmee de nieuwsbrief wordt verzonden.

Is de mail in de spambox beland? Klik dan met de rechtermuisknop op de mail en klik op Ongewenste mail. Je kunt nu de lijst bewerken waar alle ongewenste afzenders in staan.

Heb je nog geen lijst aangemaakt met ongewenste afzenders of wil je deze instellingen aanpassen, ga dan naar je werkbalk bovenaan en klik op Indelen.
– Ga naar Ongewenste e-mail.
– Klik op de hyperlink meer opties.
– Klik op Afzenders van ongewenste e-mail bewerken.
– Klik op Toevoegen om een nieuw adres toe te voegen en klik daarna op OK.

Outlook-tip: CC’s in een andere kleur
Outlook-tip: Feestdagen in agenda importeren
Hoe voorkom ik dat mijn inbox overvol raakt in mijn vakantie?
Boek: Secretaresse als informatiemanager
Training: Praktische tips voor Outlook

Reageer op dit artikel