Zo houd je overzicht over je taken

Zo houd je overzicht over je taken

Heb jij weleens aan het einde van de dag dat je denkt: wat heb ik eigenlijk allemaal gedaan vandaag? Organizer en trainer Karen Visser geeft je een slimme tip om overzicht te houden over al je to do's...

Je hebt het ontzettend druk, hebt meerdere to do lijsten, werkt hard... en toch heb je aan het einde van de dag je belangrijkste taak laten liggen. Hoe kan dat? En wat doe je eraan? Het is tijd voor taakmanagement.

Professioneel organizer en trainer Karen Visser geeft hoofdredacteur Vera Bot een tip hoe je overzicht krijgt over al je taken, en dus slimmer werkt: taken clusteren! Zo doe je dat:

Meedoen? Lees meer over de workshop Professioneel taakmanagement en meld je aan.

Wil je meer de diepte in? Karen Visser geeft ook de training Tijd-, taak- en energiemanagement. Hier leer je met meer plezier productief te zijn.

De 5 meest gelezen artikelen van maart 2024

De 5 meest gelezen artikelen van maart 2024

Van prompts maken in ChatGPT tot een praktijkverhaal over hoogsensitief zijn op kantoor... Check het lijstje: de top 5 van meest gelezen artikelen...

3 gouden tips om vergaderingen met je projectteam te leiden

3 gouden tips om vergaderingen met je projectteam te leiden

Waarom is het belangrijk om regelmatig te vergaderen met je projectteam? En hoe leid je deze vergaderingen als jij de projectmanager bent? Expert...

Handboek Secretariaat opstellen in 7 stappen

Handboek Secretariaat opstellen in 7 stappen

Een handboek voor het secretariaat opstellen; als je deze stappen volgt, gaat jouw secretariaat met een bruikbaar handboek aan de slag.

10 manieren om slimmer om te gaan met vervelende taken

10 manieren om slimmer om te gaan met vervelende taken

We hebben allemaal taken die we liever kwijt dan rijk zijn. Trainer Karen Visser legt uit hoe je deze zo slim mogelijk wegwerkt.

Projectmanagement: ga het conflict aan

Projectmanagement: ga het conflict aan

Projecten gaan gepaard met grote belangen. Als projectassistent moet je het team de goede kant op leiden. En soms: het conflict aangaan.

10 tips voor betere zelfsturing op het secretariaat

10 tips voor betere zelfsturing op het secretariaat

Zelfsturing kun je niet zomaar even invoeren. Werkplektrainer Karen Visser wijst in tien snelle tips op zaken die je op orde moet hebben.

Hybride werken: het uitgangspunt in vijf stappen

Hybride werken: het uitgangspunt in vijf stappen

De basisregels van hybride werken, uitgelegd door innovatiecoach en trainer Marianne Smits.

3 tips om projecten beter te organiseren

3 tips om projecten beter te organiseren

Marie-Louise Anthonissen heeft meer dan twintig jaar ervaring met projectmanagement. Zij geeft drie tips om projecten beter te organiseren.