nieuws

Zes keer scoren bij ontvangst bezoekers

Faciliteren

Waarmee kunnen organisaties hun bezoekers positief verrassen? In de Nationale Ontvangst Barometer 2014 van Sparq is deze vraag onderzocht. Uit het onderzoek blijkt dat het aanbieden van een kopje koffie of thee als je even moet wachten nog altijd het hoogst op de lijst staat. De top 6 ‘Ontvangst bezoekers’ ziet er als volgt uit: […]

Waarmee kunnen organisaties hun bezoekers positief verrassen? In de Nationale Ontvangst Barometer 2014 van Sparq is deze vraag onderzocht. Uit het onderzoek blijkt dat het aanbieden van een kopje koffie of thee als je even moet wachten nog altijd het hoogst op de lijst staat. De top 6 ‘Ontvangst bezoekers’ ziet er als volgt uit:

1. Kopje koffie of thee 65%
2. Persoonlijke ontvangst 57%
3. Aangename geur in wachtruimte 38%
4. Muziek in wachtruimte 30%
5. Bloemen op balie receptie 22%
6. Leren stoelen/luxe interieur 20%

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels