10 tips om als officemanager je hr-rol te vervullen
Wat moet je als officemanager allemaal kunnen op P&O-gebied? Trainer Karen Visser geeft advies.
Wat moet je als officemanager allemaal kunnen op P&O-gebied? Trainer Karen Visser geeft advies.
Het inwerken van nieuwe medewerkers en stagiairs vraagt om een gedegen plan, didactische vaardigheden en inzicht in mensen. Het goede nieuws: deze...
Het inwerken van nieuwe collega's of stagiairs is een delicaat proces. Als je zorg besteedt aan de C's - de bouwstenen van een goede onboarding - kan...
De beste teams zijn groepen mensen die goed samenwerken. Toch gaat het nog mis bij de selectie. 5 tips om de valkuilen te omzeilen.
Ik greep de uitnodiging om eens langs te komen in een brandweerkazerne met beide handen aan...
AI vervangt onze banen. Of toch niet? We spraken futurist Christian Kromme en werkexpert Hans van der Loo over de toekomst van assistants.
Beter samenwerken in een team? Deze voormalige FBI-agent deelt zijn vier tips om effectiever en efficiënter te zijn in groepsverband.
Trainer Hans van der Loo over teaming, hoe de lessen van het Amerikaanse leger samenwerken op het secretariaat kunnen verbeteren en over meegaan met...
Psychologische veiligheid is het belangrijkste ingrediënt voor teamsucces, aldus Google. "Ondersteuners spelen hierin een belangrijke rol".
Hoe kun je jouw samenwerking verbeteren met collega's en managers die kritisch of dwars zijn, of met wie je gewoon geen klik hebt? Lees alle adviezen...