vraag & antwoord

Hoe communiceren wij onze nieuwe telefoonnummers naar externe relaties?

Taal en communiceren

Je zult de nieuwe telefoonnummers naar alle externe relaties moeten opsturen. Daarnaast wil je hen er duidelijk op wijzen dat de nummers veranderd zijn. Dit soort acties kun je het beste doen door middel van een mailingactie (brief, fax of e-mail). Daarvoor heb je een database of lijst met contactgegevens nodig. Een e-mailing is het […]

Je zult de nieuwe telefoonnummers naar alle externe relaties moeten opsturen. Daarnaast wil je hen er duidelijk op wijzen dat de nummers veranderd zijn. Dit soort acties kun je het beste doen door middel van een mailingactie (brief, fax of e-mail). Daarvoor heb je een database of lijst met contactgegevens nodig.
Een e-mailing is het handigst (snel, direct, goedkoop). Je stuurt dan alle relaties per e-mail een Word-document met de nieuwe telefoonlijst en de ingangsdatum. Je kunt de telefoonnummers ook op jullie internetsite zetten. Als de klanten een centraal nummer bellen, kun je, voordat de telefoon wordt opgenomen, een bandje afspelen waarin gemeld wordt dat de nieuwe directe telefoonnummers van de medewerkers op de internetsite te vinden zijn. Klanten die naar het centrale nummer bellen kunnen van de telefoniste horen onder welk (nieuw) nummer zij hun contactpersonen direct kunnen bereiken.

Reageer op dit artikel