opleiding

Coördineren

Officemanager

Het vergroten van efficiëntie en kwaliteit zijn speerpunten in de functie van officemanager. Je bent ook intermediair tussen medewerkers, externe partijen en het management. Het volgen van deze training geeft je goede handvatten om deze uitdagende functie met succes te kunnen vervullen.

Officemanager

 

Wat leer je?

  • Je ontdekt je eigen stijl van leidinggeven en leert in welke situatie deze het meest effectief is
  • Je weet wat leidinggeven van je vraagt wat je ontwikkelpunten hierbij zijn.
  • Je hebt inzicht gekregen in de manier waarop je gestructureerd projecten kunt aanpakken en hoe je je collega’s hiervoor mee krijgt.
  • Je hebt een helder beeld van de rol en verantwoordelijkheden van een leidinggevende.
  • Je hebt je eigen effectiviteit vergroot

Welke onderwerpen?

  • Organisatiekunde
  • Kwaliteitszorg
  • Projectmatig werken
  • Leidinggeven
  • Werken in en met een team
  • Communicatie en gespreksvaardigheden
  • Feedback geven en ontvangen
  • Beïnvloedingsvaardigheden
  • Conflicthantering
  • Omgaan met veranderingen
  • Presentatietechnieken

Meer informatie en aanmelden

Brochure aanvragen

 

Reageer op dit artikel