Voor abonnees Secretaresse Assistent Wijzer Spelling en taaltips
Dit is een nieuwe Secretaresse Assistent Wijzer: over spelling- en taaltips door auteur en trainer Judith Winterkamp.
Dit is een nieuwe Secretaresse Assistent Wijzer: over spelling- en taaltips door auteur en trainer Judith Winterkamp.
Vroeger was werken simpel: je ging om 9:00 uur naar je werk, je baas vertelde je wat je moest doen, om 17:00 uur ging je naar huis en was het werk klaar. Werk was voorspelbaar en overzichtelijk.
De auteurs van dit boek zijn al jaren nauw betrokken bij de ontwikkelingen van het secretaressevak. Zij delen in dit boek het inmiddels opgebouwde gedachtegoed rondom 'ontzorgen op hoog niveau' met je.
Dit boek helpt ook jou om overal nieuwe kansen te gaan zien.
Eet jij je lunch weleens achter je pc of neem jij soms werk mee naar huis? Dan is dit een mooi moment om nu dit boekje te lezen en de controle over je tijd, je werk en je leven terug te nemen!
Dit boek is een afgeleide van Employee Experience (Happy People Better Business) dat Heleen Mes en Gea Peper eerder schreven. Ze laten je zien wat de vijf factoren zijn die de beste employee experience creëren.
Dit boekje geeft je inzicht in de mogelijkheden, aandachtspunten en voor- en nadelen van online en hybride events.
In deze Wijzer lees je onder meer hoe je werk kunt organiseren in een digitale omgeving, hoe je je persoonlijk energiemanagement inricht en welke vragen je kunt beantwoorden in een carrièreplan.
Dit boekje is bedoeld voor al die managementondersteuners die in hun dagelijkse werk e-mails en brieven in zo'n vorm willen gieten dat de lezer direct begrijpt wat de schrijver bedoelt.
In dit boekje staan nieuwe inzichten en tips om het notuleren nog gemakkelijker en beter te maken.
Grip op contracten, een handig naslagwerk bij juridische documenten
Handig boek met 100 vragen en antwoorden voor de preventiemedewerker. Over de invulling van deze interessante rol en de taken, maar ook over: geluid, het klimaat, de werkplekinrichting en arbeidsmiddelen.
Steeds vaker spelen ondersteuners een rol binnen projecten. In de praktijk komt dit vaak neer op catering regelen, badges maken, uitnodigingen versturen, aanmeldingen bijhouden en de gastvrouwrol. Allemaal waardevol, maar in dit boek leggen we de lat voor de projectassistent een stuk hoger
De wereld om ons heen verandert voortdurend. Ook op het gebied van notuleren en vergaderen heeft de digitale revolutie haar weerslag gehad. Notuleren met de laptop is voor veel notulisten dé standaard geworden en digitale schrijfblokken en stemherkenningssoftware maken voor sommige notulisten het werk een stuk gemakkelijker. De (digitale) hulpmiddelen mogen dan niet meer weg