opleiding

Digitaal werken

OneNote op het secretariaat

Ontdek hoe je sneller, slimmer, effectiever en creatiever aantekeningen maakt, bewaart en deelt OneNote is het notitieprogramma van Microsoft. Het is met vrijwel iedere MS Office versie meegeleverd. Dat wil zeggen, als je Excel en Word hebt heb je hoogst waarschijnlijk ook OneNote tot je beschikking. Maar onbekend maakt onbemind, zo blijkt in de praktijk. Terwijl […]

OneNote op het secretariaat

Ontdek hoe je sneller, slimmer, effectiever en creatiever aantekeningen maakt, bewaart en deelt

OneNote is het notitieprogramma van Microsoft. Het is met vrijwel iedere MS Office versie meegeleverd. Dat wil zeggen, als je Excel en Word hebt heb je hoogst waarschijnlijk ook OneNote tot je beschikking. Maar onbekend maakt onbemind, zo blijkt in de praktijk. Terwijl OneNote je ongekende mogelijkheden biedt: met OneNote heb je niet alleen een digitaal notitieblok met aantekeningen mee, maar ook je kopie vergaderstukken, checklijsten, gedachtenspinsels, en zelfs relevante (kopie) stukken/dossiers. Leer in deze training hoe je sneller, slimmer, effectiever en creatiever aantekeningen maakt, bewaart en deelt. En niet te vergeten: je bent nooit je aantekeningen meer kwijt.

Gebruik je nog geen OneNote? Je weet niet wat je mist! Gebruik je al OneNote, haal alles er uit met de beste tips, tricks en praktijkcase

 

Meer informatie/aanmelden

Brochure aanvragen

Reageer op dit artikel