opleiding

Plannen en organiseren

Optimaal agendabeheer in Outlook

Optimaal agendabeheer en het managen van je mail; dé uitdaging voor jou als managementassistant. Je bent er dagelijks ongeveer 70% van je tijd mee bezig. Wellicht dat je Outlook-apps al met succes inzet, maar je kunt je er nog veel meer uithalen!

Agendabeheer en het managen van je mail wordt een fluitje van een cent. Afspraken worden minder snel verzet als gevolg van een betere planning en optimaal gebruik van de digitale agenda. Sta versteld van de nuttige toepassingen en fantastische mogelijkheden voor samenwerken. De tips en technische mogelijkheden binnen Outlook, kun je na deze training meteen benutten!

Optimaal agendabeheer is één. Blijft het snel en trefzeker behandelen van je mail. Dit vormt het tweede onderdeel van deze training. Als slagroom op de taart krijg je tenslotte een handvat aangereikt om te allen tijde binnen luttele seconden je mails en documenten terug te vinden. Geen twijfels meer en efficiency gegarandeert!

Optimaal agendabeheer in Outlook

 

Welke onderwerpen?

  • Echt snel navigeren in de agenda
  • Willekeurige data uit meerdere agenda’s naast elkaar zetten en meteen een afspraak inplannen in alle zichtbare agenda’s
  • Zelf een willekeurig terugkeerpatroon maken
  • Het nut van categorieën in je agenda
  • Vergaderdossiers in je agenda
  • Telefoonnotities in Outlook
  • Effectief opties blokkeren en terugvinden
  • Eigen Taken beheren en Taken van collega’s of manager volgen
  • Sneltoetsen die echt tijdwinst opleveren
  • Trucs voor het reduceren en zoveel mogelijk delegeren van je berichtenstroom
  • Hét handvat voor documentmanagement

En nog veel meer dat het managen van je mail makkelijker en sneller maakt.

Meer informatie een aanmelden

Brochure aanvragen

Reageer op dit artikel