artikel

Jouw secretariaat ook vijf sterren? Werk met een SLA. In deze editie vind je alles over de Service Level Agreement. een overeenkomst tussen klant en secretariaat. Het verhoogt niet alleen de efficiency, maar ook de klanttevredenheid. Expert Marianne Smits en twee managers vertellen over hoe je met SLA’s kunt werken en wat de voordelen zijn. “Verplaats je in de klant, daar wordt de klant blij van.”

December 2018

En verder

  • Praktijkverhalen over SLA’s
  • Hoe overleef ik mijn collega’s? (vooral de schorpioenen)
  • Kantoortuin: vloek of zegen?
  • Flexibel werken: neem de regie
  • Terugblik Management Support Event

Natuurlijk ook de vaste rubrieken:

  • Signaal
  • Spelling en Taal
  • Softwaretips: OneDrive in Office 365
  • Column Gwennie Benjamins
  • Zo werk ik: Erica Bakker
  • Productnieuws
  • Young Professional: Iris Bruinsma
  • Cartoon

Lees hier de digitale editie van het december-nummer van Management Support Magazine

Reageer op dit artikel