Management Support
  • Lees 1 maand gratis
  • Inloggen
  • Nieuws & inspiratie
  • Productiviteit
    • AI en prompting
    • Inzicht in gedrag
    • Slim werken met Microsoft Office en andere apps en tools
    • Werkdruk
    • Werken aan jezelf
  • Taken en rollen
    • Toekomst van het vak
    • Functies
    • HR taken
    • Notuleren
    • Loopbaan en doorgroeien
    • Vergaderen
    • Eventmanagement
    • Virtual Assistant
  • Communiceren
    • Spelling en grammatica
    • Spreken
    • Schrijven
  • Samenwerken
    • Secretariaat
    • Projectmanagement
    • Hybride werken
    • Sparren, meedenken, coachen en ontzorgen
  • Opleidingen
  • Podcast

Alles over taakmanagement

  • taakmanagement7 mei 25

    10 tips voor goed taakmanagement

    Productiviteit begint bij het goed plannen van werkzaamheden. Maar hoe doe je dat? Trainer Karen Visser geeft 10 praktische tips.

  • Jeroen Busscher
    Timemanagement31 mrt. 25

    Ik kom niet aan mijn werk toe

    Volgens onze columnist Jeroen Busscher moet je chaos en toeval toelaten in je leven.

  • Apps27 dec. 24

    6 handige apps om notities en taken te organiseren

    Gertjan Groen speurt de appstores af op zoek naar de handigste apps. De volgende zes tipt hij in de nieuwste editie van Management Support Magazine.

  • taakmanagement12 nov. 24

    Drie tips voor betere to-do-lijsten

    Dit zijn drie eenvoudige manieren om beter jouw to-do-lijsten te managen.

  • vergadercultuur28 okt. 24

    Zo win je de strijd tegen te lange vergaderingen

    Is je werkdag altijd korter dan je hoopt door eindeloos vergaderen? Drie tips om meer 'werk' te halen uit je werkdag.

  • Timemanagement1 okt. 24

    Zo prioriteer je taken met ChatGPT

    Het prioriteren van taken gaat een stuk makkelijker en sneller met ChatGPT. Tien prompts voor beter timemanagement.

  • taakmanagement23 sep. 24

    To-do-lijsten maken met ChatGPT

    Taakmanagement kan je een stuk efficiënter maken door kunstmatige intelligentie te gebruiken. Dit zijn 10 handige prompts voor ChatGPT.

  • taakmanagement19 dec. 23

    Wanneer gebruik je Planner, wanneer To Do?

    De apps Planner en To Do in Microsoft 365 zijn even handig als verwarrend. Specialist Joyce Dunnewold legt uit wanneer je welke gebruikt, én hoe je de apps goed laat samenwerken.

  • productiviteit25 apr. 22

    Moet je dít nú doen? Een hulpmiddel om prioriteiten te stellen

    Prioriteiten kunnen stellen (en eraan vasthouden) is een onmisbare kwaliteit voor managementondersteuners. Als je jezelf de juiste vragen stelt, wordt het maken van keuzes een stuk eenvoudiger.

  • Tip21 apr. 22

    Zo houd je overzicht over je taken

    Heb jij weleens aan het einde van de dag dat je denkt: wat heb ik eigenlijk allemaal gedaan vandaag? Organizer en trainer Karen Visser geeft je een slimme tip om overzicht te houden over al je to do's...

  • Abonneren
  • Collecties
  • Nieuwsbrieven
  • Over Management Support
  • Partners

Snel naar

  • Nieuws & inspiratie
  • Checklists
  • Digitale Magazine
  • Boeken
  • Blogs
  • Vacatures
  • Podcast

Collecties

  • Productiviteit
  • Taken en rollen
  • Samenwerken
  • Communiceren

  • AI en prompting
  • Virtual Assistant

Management Support Academy

  • Opleidingen
  • Incompany
  • Management Support event
  • Acties & promoties

Socials

  • Facebook
  • x
  • Linkedin

Contact

  • Klantenservice
  • Contact
  • Adverteren

Management Support is onderdeel van VMN media. Lees in ons manifest waar VMN media voor staat. Op gebruik van deze site zijn de volgende regelingen van toepassing: Algemene Voorwaarden en Privacy en Cookie beleid | Privacy instellingen