Abonneren
professionele ontwikkeling
digitaal werken
persoonlijke groei
communicatie
organisatie
Nieuwsbrieven
Opleidingen
Workshopdagen
Digitale Magazine
Adverteren
Vacatures
  • Nieuwsbrieven
  • Opleidingen
  • Workshopdagen
  • Digitale Magazine
  • Adverteren
  • Vacatures
    • professionele ontwikkeling
    • digitaal werken
    • persoonlijke groei
    • communicatie
    • organisatie

    Communicatie

    ChecklistTaal en communiceren

    Wanneer leidt feedback tot het gewenste resultaat? 4 factoren

    Wanneer leidt feedback wel en niet tot het gewenste gedrag bij de ander? Vier factoren spelen daarbij een rol.
    Wanneer leidt feedback tot het gewenste resultaat? 4 factoren
    BlogTaal en communiceren

    Met de vraag ‘kan ik nog ergens mee helpen’ laat je iemand weten dat...

    “Kan ik je verder nog ergens mee helpen?”, vroeg mijn assistent. Ze belde me er speciaal voor op. Niet dat ze niks te doen had, er wachtten nog...
    Met de vraag ‘kan ik nog ergens mee helpen’ laat je iemand weten dat...
    ArtikelTaal en communiceren

    Neem een gratis proefabonnement op Management Support

    Lees alle artikelen en boeken op deze website, ontvang het magazine en krijg korting op events en opleidingen. Nu twee maanden gratis op proef!
    Neem een gratis proefabonnement op Management Support
    FAQTaal en communiceren

    Schrijf je ‘standaard’ los of vast aan het volgende woord?

    Een lezersvraag voor Judith Winterkamp: “Ik schrijf het woord ‘standaard’ altijd los van het woord dat erna komt, zoals ‘standaard modelbrieven’. Is...
    Schrijf je ‘standaard’ los of vast aan het volgende woord?
    BlogTaal en communiceren

    Mijn assistent doet me soms pijn, dat hoort erbij

    Wij worden gevormd door hoe onze ouders met ons omgingen, wat ons op school overkwam, onze relaties, vrienden en collega’s. Zij leren ons wie we...
    Mijn assistent doet me soms pijn, dat hoort erbij
    NieuwsTaal en communiceren

    Eindredactie voor experts: zo maak je jouw tekst nóg beter

    Er zijn altijd manieren om een tekst nog nét iets beter te maken. Deze tips zijn voor eindredacteuren die hun werk heel serieus nemen.
    Eindredactie voor experts: zo maak je jouw tekst nóg beter
    NieuwsTaal en communiceren

    ‘Gaan je nekharen ervan overeind staan, neem dat dan serieus’

    Hoe kun je het best leren van klachten? Manja Bomhoff schreef er een boek over, dat jij kunt winnen. "Een misverstand is dat je moet doen wat de...
    ‘Gaan je nekharen ervan overeind staan, neem dat dan serieus’
    TipTaal en communiceren

    Angst om te presenteren? Oefen met het verdragen van onzekerheid

    De grootste angst van onze hoofdredacteur Vera Bot: een presentatie moeten geven. Ze vertelt waarom ze dat zo eng vindt en vraagt een tip aan trainer...
    Angst om te presenteren? Oefen met het verdragen van onzekerheid
    TipTaal en communiceren

    Krijgt deze tip van de expert jou aan het zakelijk tekenen?

    Met meer ruimte voor innovatie en plezier kun je de communicatie in jouw team verbeteren. Danielle van Hierden vertelt hoe je begint met zakelijk...
    Krijgt deze tip van de expert jou aan het zakelijk tekenen?
    NieuwsTaal en communiceren

    Feedback is iets anders dan ongevraagd advies – dit zijn de do’s en...

    Goede feedback is opbouwend en heeft de intentie om iemand verder te helpen. Dat is dus heel iets anders dan ongevraagd advies waarmee je iemand een...
    Feedback is iets anders dan ongevraagd advies – dit zijn de do’s en...
    Management Support is onderdeel van VMN media. Op gebruik van deze site zijn de volgende regelingen van toepassing: Algemene Voorwaarden en Privacy en Cookie beleid | Privacy instellingen