Koninklijke Bibliotheek
Mailen: drie belangrijke do's en dont's
E-mail is makkelijk, maar kan ook zeker verradelijk zijn als je niet goed oplet. Dit zijn de drie belangrijkste do's en don'ts bij het mailen.
E-mail is makkelijk, maar kan ook zeker verradelijk zijn als je niet goed oplet. Dit zijn de drie belangrijkste do's en don'ts bij het mailen.
Mis ze niet: de vijf best gelezen artikelen van april.
Kort en duidelijk formuleren? Gebruik deze spiekbrief van onze trainer Judith Winterkamp met omslachtige termen en bondige, heldere alternatieven.
Wat moet je als officemanager allemaal kunnen op P&O-gebied? Trainer Karen Visser geeft advies.
Hoe trek je nieuwe werknemers aan en hoe zorg je ervoor dat ze blijven? Dit zijn de tips van organisatiepsycholoog Kilian Wawoe.
Hoe zorg je voor een succesvol inwerkproces, ofwel onboarding, van stagiairs op het secretariaat? Dit zijn de tips van experts.
Techexpert Gertjan Groen speurt de appstores af op zoek naar de handigste apps. Deze drie tipte hij in de eerste editie van Management Support Magazine van 2025.
Mis ze niet: dit zijn de vijf must reads van maart! Dit keer veel over communicatie, met bijvoorbeeld collega's die vaag zijn. Hoe houd je de verbinding als je vooral op afstand werkt? En: feedback geven like a boss!
Onboarding is een complex en belangrijk proces. Offboarding ook. Met deze checklist zwaai je op de beste en constructieve manier een collega uit.
Complimenten zorgen ervoor dat je je gewaardeerd voelt. Dat is belangrijk op de werkvloer. Vier tips voor meer werkgeluk.