Management Support
  • Lees 1 maand gratis
  • Inloggen
  • Nieuws & inspiratie
  • Productiviteit
    • AI en prompting
    • Inzicht in gedrag
    • Slim werken met Microsoft Office en andere apps en tools
    • Werkdruk
    • Werken aan jezelf
  • Taken en rollen
    • Toekomst van het vak
    • Functies
    • HR taken
    • Notuleren
    • Loopbaan en doorgroeien
    • Vergaderen
    • Eventmanagement
    • Virtual Assistant
  • Communiceren
    • Spelling en grammatica
    • Spreken
    • Schrijven
  • Samenwerken
    • Secretariaat
    • Projectmanagement
    • Hybride werken
    • Sparren, meedenken, coachen en ontzorgen
  • Opleidingen

Alles over Hospitality

  • Madeleine Jansen | fotograaf Pieter Dijkstra
    Professionele ontwikkeling27 nov. 22

    Vibemanager bij Pepperminds Madeleine Jansen: 'Met humor geef ik...

    Wat houdt de nieuwe functie vibemanager precies in? Twee vibemanagers komen aan het woord. Dit keer: Madeleine Jansen van Pepperminds.

  • Rollen22 nov. 22

    Vibemanager zorgt voor wauw-factor

    "Vibemanagement past bij deze tijd", zegt trainer Gunilla Blijsie. "Vroeger ging je naar je werk omdat dat moest. Nu willen mensen gelukkig zijn, ook op hun werk. Een vibemanager zorgt ervoor dat een baan een wauw-factor krijgt. Het geeft medewerkers het gevoel van: dit is een organisatie waar ik me thuis voel en waar ik graag wil zijn." Hoe doet een vibemanager dat? En wat houdt die functie precies in?

  • Hospitality28 jan. 20

    Hospitality: alle tips om er een succes van te maken

    Hospitality behelst alles in relatie tot het ontvangen van gasten. Hier lees je al onze tips om van hospitality een succes te maken.

  • Gwennie Benjamins
    Blog26 sep. 18

    Gastvrijheid

    Het is nog vroeg als ik de ketel op het vuur zet om een kopje muntthee voor mezelf te zetten. Mijn MacBook staat klaar, want het is vandaag de dag van de deadline voor mijn column voor Management Support en er staat nog geen letter op papier. Net terug van een bezoek uit Israël probeer ik de cultuurshock die ik hieraan heb overgehouden een plaatsje te geven. Het lukt me maar moeilijk.

  • Nieuws6 aug. 18

    Productnieuws; de leukste producten uit Management Support Magazine

    Dit zijn de leukste items uit de vaste rubriek Productnieuws in Management Support Magazine. Voor jou verzameld en op een rij gezet.

  • Checklist8 nov. 17

    Doelgroepen gastvrijheid: hoe je relatiegroepen indeelt

    Gastvrijheid: om gasten succesvol te kunnen ontvangen is het belangrijk dat je je enigszins inleeft in de verschillende soorten gasttypen. Het blijkt een veelgemaakte fout om aan te nemen dat iedere gast hetzelfde is. Maar de werkelijkheid is dat elke organisatie tamelijk diverse relatiegroepen kent.

  • Gwennie Benjamins
    Blog25 okt. 17

    #metoo

    'Je bent het visitekaartje van de zaak, maar vóóral van jezelf. Doe niets wat je niet wilt!' sprak een oud-collega ooit. Ik knikte altijd maar, hoewel ik niet snapte wat ze precies bedoelde. Nu het ene na het andere #metoo-bericht (over seksuele intimidatie) in de media verschijnt, komen deze woorden in een ander licht te staan.

  • Nieuws18 okt. 17

    MOP-model voor hospitality: wat is dat?

    Hospitality is meer dan dan een nette balie en een ontvangstruimte met design meubilair. Hospitality is veeleer een basishouding waarin de organisatie de gast centraal stelt. De factoren Mens, Omgeving en Proces komen samen in het MOP-model.

  • Hospitality: gastvrij telefoneren met 10 tips
    Nieuws25 sep. 17

    Hospitality: gastvrij telefoneren met 10 tips

    Hospitality of gastvrijheid gaat verder dan lachend en vriendelijk gasten ontvangen. Ook bij telefonisch contact tussen jouw organisatie en de klant of een medewerker speelt gastvrijheid een belangrijke rol. Daarom 10 tips om ook per telefoon gastvrij over te komen.

  • Nieuws5 sep. 17

    Internationaal vergaderen

    Bij het vergaderen kun je belangrijke informatie uitwisselen en besluiten nemen. In andere landen gaat dat vaak anders. Organiseer je wel eens zakenreizen, dan kun je baat hebben bij dit stuk over internationaal vergaderen!

Meer artikelen

  1. Hospitality: trends 2017
  2. De juiste snaar bij Level Eleven
  1. 'Hospitality: een kunst die geen kunstje is'
  • Abonneren
  • Collecties
  • Nieuwsbrieven
  • Over Management Support
  • Partners

Snel naar

  • Nieuws & inspiratie
  • Checklists
  • Digitale Magazine
  • Boeken
  • Blogs
  • Vacatures
  • Podcast

Collecties

  • Productiviteit
  • Taken en rollen
  • Samenwerken
  • Communiceren

  • AI en prompting
  • Virtual Assistant

Management Support Academy

  • Opleidingen
  • Incompany
  • Management Support event
  • Acties & promoties

Socials

  • Facebook
  • x
  • Linkedin

Contact

  • Klantenservice
  • Contact
  • Adverteren

Management Support is onderdeel van VMN media. Lees in ons manifest waar VMN media voor staat. Op gebruik van deze site zijn de volgende regelingen van toepassing: Algemene Voorwaarden en Privacy en Cookie beleid | Privacy instellingen