Service level agreement (SLA): werkwijze, voordelen en valkuilen
De service level agreement (SLA) is een overeenkomst tussen klant en secretariaat. Deze drie experts leggen je uit hoe je ermee werkt.
De service level agreement (SLA) is een overeenkomst tussen klant en secretariaat. Deze drie experts leggen je uit hoe je ermee werkt.
De impact-inspanning matrix is een eenvoudige tool waarmee je verbeterideeën kunt prioriteren. Uitleg en een praktisch voorbeeld.
Lean werken op het secretariaat: alleen nog maar bezig zijn met werkzaamheden die ertoe doen, werk dat waarde toevoegt voor de klant. Samen met...
Zijn jouw werkprocessen al optimaal? Ontdek in vier stappen of jij lean werkt en lees over drie lean-instrumenten die je meteen kunt toepassen.
Een service level agreement (SLA) beschrijft welke diensten je levert en voor welke (interne) klanten. Download een voorbeeld van zo'n producten- en...
Scrum is een managementmethodiek waar elke zichzelf respecterende organisatie van een beetje omvang al eens naar heeft gekeken. Zeker wie als...
Doen wat ertoe doet, dat klinkt makkelijker dan het is. Denk jij weleens aan het einde van een dag: 'Wat heb ik nou eigenlijk gedaan?' Met de 7...
Hoewel de functie binnen iedere organisatie anders is, zijn er een aantal 'standaard' taken voor managementassistenten. Check onderstaande lijst om...
De skills lean werken, zichtbaarheid en hospitality worden in de toekomst steeds belangrijker in het secretaressevak. Het team van...
Efficiency staat hoog op de agenda van veel organisaties en waarschijnlijk ook op die van jou. Lean, agile, scrum: er zijn allerlei methodes waarmee...