Management Support
  • Lees 1 maand gratis
  • Inloggen
  • Nieuws & inspiratie
  • Productiviteit
    • AI en prompting
    • Inzicht in gedrag
    • Slim werken met Microsoft Office en andere apps en tools
    • Werkdruk
    • Werken aan jezelf
  • Taken en rollen
    • Toekomst van het vak
    • Functies
    • HR taken
    • Notuleren
    • Loopbaan en doorgroeien
    • Vergaderen
    • Eventmanagement
    • Virtual Assistant
  • Communiceren
    • Spelling en grammatica
    • Spreken
    • Schrijven
  • Samenwerken
    • Secretariaat
    • Projectmanagement
    • Hybride werken
    • Sparren, meedenken, coachen en ontzorgen
  • Opleidingen
  • Podcast

Alles over managementmodellen

  • Gesponsord
    Gesponsord
    Artikel18 aug. 20

    Gesponsord Ontdek de voordelen en valkuilen van jouw managementstijl

    Wat voor manager ben jij? Over welke vaardigheden beschik je van nature en waar valt er nog wat te winnen? Door inzicht te krijgen in jouw persoonlijke stijl van managen, ontdek je welke positieve eigenschappen je bezit en op welke valkuilen je moet letten.

  • Nieuws29 apr. 19

    10 tips om je te verdiepen in managementgedachtegoed

    Wil jij meer weten over de theorie achter management? Of ben je nieuwsgierig naar vakliteratuur van je manager? Werkplektrainer en professional organizer Karen Visser geeft tien tips om je te verdiepen in managementgedachtegoed.

  • Werkorganisatie20 dec. 18

    Best practice SLA: 'Eens per jaar nemen we alle afspraken door'

    Het werken op basis van een service level agreement (SLA) of een producten- en dienstencatalogus wordt steeds meer gemeengoed. Een managementondersteuner en een teamleider vertellen hoe zij werken met SLA's en wat de voordelen zijn. Esmeralda Achthoven, managementondersteuner Rijksdienst voor Ondernemend Nederland: "Onze dienstverlening is echt verbeterd."

  • Erna Smits
    Nieuws13 dec. 18

    Best practice service level agreement: doen wat ertoe doet

    Het werken op basis van een service level agreement (SLA) of een producten- en dienstencatalogus wordt steeds meer gemeengoed. Erna Smits, manager Service Points, Thales, vertelt hoe in haar bedrijf SLA's zijn opgesteld en wat de voordelen zijn: "Er is minder ruis."

  • Artikel22 aug. 17

    Managementinzicht: Waardeposities Treacy & Wiersema

    In de nieuwe serie managementinzicht behandelen we belangrijke modellen uit de organisatiekunde. Hier in deel 4: waardeposities Treacy & Wiersema.

  • Artikel11 aug. 17

    Managementinzicht: McKinsey 7S model

    In de nieuwe serie managementinzicht behandelen we belangrijke modellen uit de organisatiekunde. Hier in deel 3: het McKinsey 7S model.

  • Artikel7 aug. 17

    Managementinzicht: vijfkrachtenmodel Porter

    Ga je je als assistant richten op een carrière binnen het bedrijf, dan wordt organisatiekunde en managementinzicht een must. De kaders van de organisatie bepalen dan eigenlijk hoe jij je als werknemer kunt richten op jouw werkzaamheden binnen het bedrijf.

  • Abonneren
  • Collecties
  • Nieuwsbrieven
  • Over Management Support
  • Partners

Snel naar

  • Nieuws & inspiratie
  • Checklists
  • Digitale Magazine
  • Boeken
  • Blogs
  • Vacatures
  • Podcast

Collecties

  • Productiviteit
  • Taken en rollen
  • Samenwerken
  • Communiceren

  • AI en prompting
  • Virtual Assistant

Management Support Academy

  • Opleidingen
  • Incompany
  • Management Support event
  • Acties & promoties

Socials

  • Facebook
  • x
  • Linkedin

Contact

  • Klantenservice
  • Contact
  • Adverteren

Management Support is onderdeel van VMN media. Lees in ons manifest waar VMN media voor staat. Op gebruik van deze site zijn de volgende regelingen van toepassing: Algemene Voorwaarden en Privacy en Cookie beleid | Privacy instellingen