Management Support
  • Lees 1 maand gratis
  • Inloggen
  • Nieuws & inspiratie
  • Productiviteit
    • AI en prompting
    • Inzicht in gedrag
    • Slim werken met Microsoft Office en andere apps en tools
    • Werkdruk
    • Werken aan jezelf
  • Taken en rollen
    • Toekomst van het vak
    • Functies
    • HR taken
    • Notuleren
    • Loopbaan en doorgroeien
    • Vergaderen
    • Eventmanagement
    • Virtual Assistant
  • Communiceren
    • Spelling en grammatica
    • Spreken
    • Schrijven
  • Samenwerken
    • Secretariaat
    • Projectmanagement
    • Hybride werken
    • Sparren, meedenken, coachen en ontzorgen
  • Opleidingen
  • Podcast
Management Support
  • Lees 1 maand gratis
  • Inloggen
  • Nieuws & inspiratie
  • Productiviteit
    • AI en prompting
    • Inzicht in gedrag
    • Slim werken met Microsoft Office en andere apps en tools
    • Werkdruk
    • Werken aan jezelf
  • Taken en rollen
    • Toekomst van het vak
    • Functies
    • HR taken
    • Notuleren
    • Loopbaan en doorgroeien
    • Vergaderen
    • Eventmanagement
    • Virtual Assistant
  • Communiceren
    • Spelling en grammatica
    • Spreken
    • Schrijven
  • Samenwerken
    • Secretariaat
    • Projectmanagement
    • Hybride werken
    • Sparren, meedenken, coachen en ontzorgen
  • Opleidingen
  • Podcast

Alles over Feedback

  • Eventorganisatie9 jul. 25

    Feedback vragen na een event? Zo doe je dat

    Feedback van eventbezoekers, kunnen helpen toekomstige evenementen te verbeteren. Dit zijn vragen die je kunt stellen.

  • Communicatie5 mrt. 25

    Feedback geven 'als een baas', maar dan aan je collega's

    Open communiceren met je collega's zorgt dat kleine irritaties geen grote blokkades worden. Maar hoe geef je feedback zonder dat je iemand tegen het harnas jaagt? Psycholoog en trainer Lisette Dragt geeft inzicht in hoe je verbindend communiceert op de werkvloer.

  • Communicatie20 feb. 25

    Wanneer leidt feedback tot het gewenste resultaat? 4 factoren

    Feedback geven is best moeilijk. Hoe zorg je ervoor dat jouw boodschap goed overkomt. Dit zijn vier factoren waar je rekening mee moet houden.

  • Samenwerken30 nov. 23

    Projectassistent: zo vorm je een succesvol team met je projectleider

    Als projectassistent ben je samen met je projectleider het kleinste team binnen het projectteam. Het succes van dit team hangt af van de samenwerking.

  • Communicatie27 okt. 23

    Hoe kun je het best leren van klachten?

    Hoe kun je het best leren van klachten? Manja Bomhoff schreef er een boek over. "Een misverstand is dat je moet doen wat de klager vraagt."

  • Organiseren1 mrt. 23

    Inchecken en uitchecken bij vergaderingen: zo doe je het goed

    Met zogeheten check-ins en check-outs laat je vergaderingen effectiever en soepeler verlopen. Hoe organiseer je dit in- en uitchecken?

  • Sparringpartner13 dec. 22

    Denk jij strategisch als managementassistent?

    Ervaren secretaressen moeten de ruimte krijgen om zich te ontwikkelen. Ondernemerschap is daarbij belangrijk. Ben jij al al een strategische assistant?

  • Communicatie5 aug. 22

    4 adviezen om te leren van binnenkomende klachten

    Hoe kun je het best leren van klachten? We vroegen het onze lezers en kregen vier adviezen die we graag met je delen.

  • mondeling communiceren21 jun. 22

    Interruptie is de vijand van focus. Wat doe je ertegen?

    Ben je net lekker op stoom, komt ie: de interruptie. Hij is er in allerlei soorten en maten, maar in welke vorm ook - hij is de dood voor je focus. Welke zijn er en wat doe je er tegen?

  • Nieuws13 apr. 22

    Feedback is iets anders dan ongevraagd advies - dit zijn de do's en don'ts

    Goede feedback is opbouwend en heeft de intentie om iemand verder te helpen. Dat is dus heel iets anders dan ongevraagd advies waarmee je iemand een standje wilt geven. "Sommige mensen willen graag kritiek geven. Dat hoor je aan de toon."

Meer artikelen

  1. Hoe spreek je een collega aan op ongewenst gedrag? 7 tips
  2. Hoe maak je jouw training tot een succes?
  3. Waarom we het zo moeilijk vinden om elkaar aan te spreken
  4. GesponsordDe kracht van feedback geven
  5. Hoe voer je een functioneringsgesprek na een jaar in crisis?
  6. Reflecteer jij genoeg op je eigen gedrag? 9 tips
  7. De kracht van goede complimenten (en hoe je ze geeft)
  8. Design thinking: een stappenplan voor creatieve oplossingen
  9. Zo krijg je meer inzicht in andermans gedrag en emoties
  10. 4 vuistregels voor feedback
  11. Feedback: de ik-ik-jij-methode
  12. 10 tips voor een flexibeler secretariaat
  13. 4 stappen voor geweldloze communicatie
  14. Tien tips om een roddelcultuur te lijf te gaan
  15. Behaal meer resultaat op het secretariaat met commercieel denken
  1. Ethisch dilemma: 'Wat ik in de notulen schreef, werd gecensureerd'
  2. Introvert of extravert? Zorg voor respectvolle feedback
  3. Zelfsturing: 8 tips voor goede feedback
  4. Van feedback naar feedboth®
  5. Zo leer je communiceren zonder verwijten of oordelen
  6. Zo geef je feedback in een lastige situatie
  7. Een betere werksfeer begint bij jezelf
  8. Feedback krijgen: 5 onmisbare handvatten
  9. Helder en tactvol communiceren
  10. Ontzorgen op hoog niveau
  11. Effectief assertief
  12. Versterk je samenwerking
  13. Teamleider secretariaat
  14. 10 tips voor omgaan met kritiek op je werk
  15. Kritiek geven en ontvangen
  • Abonneren
  • Collecties
  • Nieuwsbrieven
  • Over Management Support
  • Partners

Snel naar

  • Nieuws & inspiratie
  • Checklists
  • Digitale Magazine
  • Boeken
  • Blogs
  • Vacatures
  • Podcast

Collecties

  • Productiviteit
  • Taken en rollen
  • Samenwerken
  • Communiceren

  • AI en prompting
  • Virtual Assistant

Management Support Academy

  • Opleidingen
  • Incompany
  • Management Support event
  • Acties & promoties

Socials

  • Facebook
  • x
  • Linkedin

Contact

  • Klantenservice
  • Contact
  • Adverteren

Management Support is onderdeel van VMN media. Lees in ons manifest waar VMN media voor staat. Op gebruik van deze site zijn de volgende regelingen van toepassing: Algemene Voorwaarden en Privacy en Cookie beleid | Privacy instellingen