Neem de lezer van je e-mail serieus, begin met het slechte nieuws
Verpak je boodschap niet in drie lagen pakpapier om rekening te houden met je lezer, schrijft Judith Winterkamp. Neem je lezer serieus en wind er...
Verpak je boodschap niet in drie lagen pakpapier om rekening te houden met je lezer, schrijft Judith Winterkamp. Neem je lezer serieus en wind er...
Een klantvriendelijke brief geeft de klant het gevoel dat hij met een betrouwbaar, beleefd en competent iemand van doen heeft, die persoonlijk...
Stoei jij ook zo met voornaamwoorden en voegwoorden die op voorzetsels lijken? Trainer en taalexpert Judith Winterkamp helpt je verder.
Haal je soms verschillende werkwoorden per ongeluk door elkaar? En snap je niet waarom? Taalcoach Judith Winterkamp geeft advies.
Hoe ga je om met afkortingen en samenstellingen? Taalcoach Judith Winterkamp geeft advies.
De ondersteuner kan niet meer om kunstmatige intelligentie heen. Trainer Judith Winterkamp hoopt echter nog een tijdje mens te kunnen blijven.
Je gaat met vakantie. Heb je alles geregeld? Vergeet niet je 'out of office' in te stellen. Hier lees je hoe je een goed afwezigheidsbericht opstelt.
Kort en duidelijk formuleren? Gebruik deze spiekbrief van onze trainer Judith Winterkamp met omslachtige termen en bondige, heldere alternatieven.
Is het 'inhouse' of 'in house'? Welke woorden moeten aan elkaar of juist los opgeschreven worden? Judith Winterkamp helpt je verder.
Is het nou 'wordt je' of 'word je'? Onze taalexpert Judith Winterkamp geeft voor eens en altijd antwoord op die vraag.