Out of office? Zo schrijf je een goed afwezigheidsbericht
Je gaat met vakantie. Heb je alles geregeld? Vergeet niet je 'out of office' in te stellen. Hier lees je hoe je een goed afwezigheidsbericht opstelt.
Je gaat met vakantie. Heb je alles geregeld? Vergeet niet je 'out of office' in te stellen. Hier lees je hoe je een goed afwezigheidsbericht opstelt.
Een volle inbox, dringende emails met verzoeken en vragen die opgevolgd moeten worden. Je kan zelf wel een assistant gebruiken. ChatGPT biedt uitkomst.
Met een update maakte Microsoft het een tijdje terug onmogelijk om nog documenten te koppelen aan afspraken in Outlook. Tot ergernis van assistants wereldwijd. Wat is de oplossing, vraagt een ondersteuner.
Hoe maak je een projectagenda in Outlook? Microsoft-specialist Roel Peeters legt het uit.
Soms ben je de hele dag met mails in de weer. Taken en opdrachten stromen binnen en jij moet het allemaal bijhouden. Dit zijn simpele trucs om snel je mail om te zetten in een taak.
E-mails vormen een constante stroom aan afleiding. Hoe filter je deze informatiebronnen als assistant? En zonder teveel stress? Trainer Karen Visser geeft advies.
Soms ontsnappen sommige artikelen wellicht aan je aandacht. Geen nood, we zetten hieronder de top 5 van best gelezen artikelen van de maand mei. Dit keer onder meer: Slack GPT en Teams...
Hoe werk je effectief en efficient samen in één mailbox? Deze vijf tips helpen je Outlook handiger te gebruiken.
Het is heel makkelijk om contactpersonen op te slaan in een zogenoemd CSV-bestand en dit te importeren in Outlook.
Gebruik jij Outlook en verstuur jij vaak e-mails naar dezelfde groep mensen? Dit is hoe je een groep contactpersonen maakt en mailt.