Veel pleasers onder supportprofessionals: 'Het begon al in mijn jeugd'
Management Support vroeg lezers om voorbeelden van hun pleasegedrag en werd overspoeld met reacties. Tien voorbeelden die velen bekend zullen voorkomen.
Management Support vroeg lezers om voorbeelden van hun pleasegedrag en werd overspoeld met reacties. Tien voorbeelden die velen bekend zullen voorkomen.
Moet jij écht altijd alles zelf doen, of zijn er andere redenen waarom jij al die taken oppakt? Volgens expert Jennefer Boskeljon doen veel mensen dit eigenlijk meer voor zichzelf dan voor anderen.
Als assistant moet je op de hoogte blijven van de technologische ontwikkelingen die het vakgebied veranderen. We vragen vakgenoten, experts en trainers om hun workhacks, beste prompts en (AI)-apps te delen.
Techexpert Gertjan Groen speurt de appstores af op zoek naar de handigste apps. Deze drie tipte hij in de tweede editie van Management Support Magazine van 2025.
Productiviteit begint bij het goed plannen van werkzaamheden. Maar hoe doe je dat? Trainer Karen Visser geeft 10 praktische tips.
Volgens onze columnist Jeroen Busscher moet je chaos en toeval toelaten in je leven.
We zitten halverwege de eerste maand van het nieuwe jaar. Dit zijn de kansen en uitdagingen voor de ondersteuner volgens onze columnist Marieke Vennik.
Dit zijn drie eenvoudige manieren om beter jouw to-do-lijsten te managen.
Is je werkdag altijd korter dan je hoopt door eindeloos vergaderen? Drie tips om meer 'werk' te halen uit je werkdag.
Het prioriteren van taken gaat een stuk makkelijker en sneller met ChatGPT. Tien prompts voor beter timemanagement.