Is de eerste indruk van je bedrijf goed geregeld?

Is de eerste indruk van je bedrijf goed geregeld?

Je klanten zijn je waardevolste bezit. Je gunt ze dus een bezoekerservaring die naadloos aansluit bij de visie van je bedrijf. Tegelijk kan een goede ontvangst veel tijd in beslag nemen en dus kostbaar zijn. Met een app kan dit sneller, slimmer en leuker. Voor je klanten en voor jou.

De kans is groot dat in jouw bedrijf steeds meer processen digitaal worden. Zo’n 55 procent van alle bedrijfsprocessen is al gedigitaliseerd. De verwachting is zelfs dat zo’n 75 procent van alle bedrijfsprocessen binnen drie jaar digitaal zal zijn.

Hospitality verhogen en kosten besparen

DigiReceptie is een digitale oplossing voor de registratie van uw bezoekers, medewerkers, cursisten, leveranciers en BHV’ers. Met een innovatief ontvangst verhoog je hospitality, kun je besparen op receptiekosten, zet je medewerkers in hun kracht en zorg je voor een ultieme bezoekerservaring.

Privacy

Past uw registratie in nieuwe AVG-/GDPR-wetgeving? Het digitaliseren van bezoekersregistratie past in deze tijd. Niet meer met privacygevoelige papieren lijsten, maar op een veilige en correcte wijze je bezoekers digitaal registreren, privacy-proof. Het digitaliseren zorgt ervoor dat je ook qua veiligheid voldoet aan de wet- en regelgeving. Je hebt te allen tijde en overal direct inzicht in de bezoekers bij calamiteiten. Zo voldoe je ook aan arbo- en ISO-certificeringseisen.

Klantreis

De bezoekersregistratie digitaliseren is niet alleen praktisch en veilig, maar intensiveert ook de klant reis. De app nodigt professioneel uw bezoek uit per mail in uw huisstijl en stuurt direct een bericht naar de betreffende medewerker, zodra de bezoeker zich heeft aangemeld. Dit kan simpel door het scannen van de QR-code uit de uitnodiging of met kentekenherkenning al op de parkeerplaats.

Aandacht voor je gasten

Het innoveren van de receptie maakt het proces ‘smooth’ voor je gasten. Het werkt prettig voor bezoekers om veel vragen vooraf alvast te beantwoorden, en een routebeschrijving, de wifi-code en parkeerinstructies te sturen. Aankomen wordt zo ‘inchecken’. Niet alleen prettig voor de bezoeker, maar als ondernemer sla je zo twee vliegen in één klap: het is goedkoper en veiliger dan een traditionele ontvangst en receptiepersoneel heeft 100 procent aandacht voor uw gasten.

Klantervaring

‘Eenvoudig, logisch en leuk’, dat is de reactie van veel klanten. De app wordt als zeer vooruitstrevend ervaren en als teken dat zaken goed en veilig geregeld zijn. ‘We weten nu echt wie er in het pand is en dat geeft een veilig gevoel’, ‘ongewenst bezoek kan niet naar binnen’, ’de beleving is luxe in plaats van een stuk papier op de balie’.

DigiReceptieGratis proberen

Een tablet (iPad) en de app is alles wat nodig is om de bezoekersregistratie volledig te digitaliseren. DigiReceptie is eenvoudig en volledig naar wens in te stellen, meertalig, makkelijk uit te breiden en volledig aanpasbaar aan uw huisstijl. Gratis proberen? Kijk op www.DigiReceptie.nl.

Dit artikel is gesponsord door DigiReceptie

Hoe een WorkLife Coach zorgt voor een ergonomisch paradijs

Hoe een WorkLife Coach zorgt voor een ergonomisch paradijs

Werknemers werken vaker thuis, op kantoor of verschillende locaties, wat uitdagingen met zich meebrengt op het gebied van ergonomie, gezondheid en veiligheid. Waar moet je op letten als officemanager? Tips van een WorkLife Coach om van een werkplek een ergonomisch paradijs te maken.

Op zoek naar de ideale locatie voor een zakelijk evenement?

Op zoek naar de ideale locatie voor een zakelijk evenement?

In het hart van Drenthe, aan de rand van het serene Asserbos, ligt De Bonte Wever. Wat begon als een geliefd sport- en recreatiecentrum, is uitgegroeid tot een van de meest veelzijdige locaties in Nederland. Of je nu een meerdaags congres, een bedrijfsevent, of een intieme vergadering organiseert, De Bonte Wever biedt het perfecte decor voor elk zakelijk evenement.

Neem zelf de regie over projecten dankzij persoonlijk leiderschap 

Neem zelf de regie over projecten dankzij persoonlijk leiderschap

Jouw baan als supportprofessional draait om meer dan alleen kennis en vaardigheden. Het verschil maak je met krachtig persoonlijk leiderschap en effectieve communicatie, zodat ook anderen zien waar jij in uitblinkt. Maar wat betekent dat precies en hoe versterk je deze onmisbare competentie? Schoevers-trainer Maaike Knoester vertelt hierover.

'Persoonlijke benadering helpt bij slim en duurzaam reizen' 

'Persoonlijke benadering helpt bij slim en duurzaam reizen'

Een zakenreis boeken is er door het grote aantal boekingskanalen en de toenemende regelgeving voor bedrijven niet bepaald eenvoudiger op geworden. Zeker bij complexe reisvragen biedt het daarom steeds meer toegevoegde waarde als je persoonlijk advies kunt inschakelen. "Het scheelt veel geld en tijd als je een zakenreispartner hebt die weet hoe je slim, goedkoop én duurzaam reist", zegt Marjan van Vliet van ATPI. 

Sparren over jouw carrière: zó vind je die ene droombaan

Sparren over jouw carrière: zó vind je die ene droombaan

Demi van Halst, recruitmentcoördinator bij Loyens & Loeff, heeft een uitdagende en bevredigende carrière. Ze deelt haar ervaringen met het werken bij een advocatenkantoor en de waardevolle ondersteuning die ze ontving van Schoevers Professionals.

Bijeenkomst of vergadering? Maak het écht inspirerend met een event aan het water

Bijeenkomst of vergadering? Maak het écht inspirerend met een event...

De zee, meren, rivieren. Bij veel mensen spreekt het water tot de verbeelding en wordt dit als inspirerend ervaren. Center Parcs Meetings & Events beschikt over enkele unieke locaties aan het water. Perfect dus voor die inspirerende bijeenkomst. Enkele pareltjes zijn Brasserie Zuiderzoet, onderdeel van Center Parcs De Eemhof en Center Parcs Zandvoort.

Op event-locatie Van der Valk Amersfoort-A1 kun je eigenlijk alles organiseren

Op event-locatie Van der Valk Amersfoort-A1 kun je eigenlijk alles...

Van kleinschalig teamuitje tot meerdaagse conferentie: bij Van der Valk Amersfoort-A1 kan je terecht voor elke bijeenkomst die je wilt organiseren. 'Veelzijdigheid, gastvrijheid en maatwerk' is het motto van de enkele jaren terug fors uitgebreide locatie, zegt commercieel manager Ellen Warnar. "Welke vraag we ook krijgen, 'nee' is nooit een optie."

Het 'snoepreisje' draait tegenwoordig om inspiratie en goede content

Het 'snoepreisje' draait tegenwoordig om inspiratie en goede content

Aan de term incentivereis kleven soms wat negatieve associaties. Een groepsreis in de zakelijke markt wordt weleens gezien als 'snoepreisje'. Maar het is allang niet meer lang-leve-de-lol, benadrukt Ingrid Guepin. "Het gaat veel meer dan voorheen om content."