artikel

Is de eerste indruk van je bedrijf goed geregeld?

Digitaal werken

Je klanten zijn je waardevolste bezit. Je gunt ze dus een bezoekerservaring die naadloos aansluit bij de visie van je bedrijf. Tegelijk kan een goede ontvangst veel tijd in beslag nemen en dus kostbaar zijn. Met een app kan dit sneller, slimmer en leuker. Voor je klanten en voor jou.

Is de eerste indruk van je bedrijf goed geregeld?

De kans is groot dat in jouw bedrijf steeds meer processen digitaal worden. Zo’n 55 procent van alle bedrijfsprocessen is al gedigitaliseerd. De verwachting is zelfs dat zo’n 75 procent van alle bedrijfsprocessen binnen drie jaar digitaal zal zijn.

Hospitality verhogen en kosten besparen

DigiReceptie is een digitale oplossing voor de registratie van uw bezoekers, medewerkers, cursisten, leveranciers en BHV’ers. Met een innovatief ontvangst verhoog je hospitality, kun je besparen op receptiekosten, zet je medewerkers in hun kracht en zorg je voor een ultieme bezoekerservaring.

Privacy

Past uw registratie in nieuwe AVG-/GDPR-wetgeving? Het digitaliseren van bezoekersregistratie past in deze tijd. Niet meer met privacygevoelige papieren lijsten, maar op een veilige en correcte wijze je bezoekers digitaal registreren, privacy-proof. Het digitaliseren zorgt ervoor dat je ook qua veiligheid voldoet aan de wet- en regelgeving. Je hebt te allen tijde en overal direct inzicht in de bezoekers bij calamiteiten. Zo voldoe je ook aan arbo- en ISO-certificeringseisen.

Klantreis

De bezoekersregistratie digitaliseren is niet alleen praktisch en veilig, maar intensiveert ook de klant reis. De app nodigt professioneel uw bezoek uit per mail in uw huisstijl en stuurt direct een bericht naar de betreffende medewerker, zodra de bezoeker zich heeft aangemeld. Dit kan simpel door het scannen van de QR-code uit de uitnodiging of met kentekenherkenning al op de parkeerplaats.

Aandacht voor je gasten

Het innoveren van de receptie maakt het proces ‘smooth’ voor je gasten. Het werkt prettig voor bezoekers om veel vragen vooraf alvast te beantwoorden, en een routebeschrijving, de wifi-code en parkeerinstructies te sturen. Aankomen wordt zo ‘inchecken’. Niet alleen prettig voor de bezoeker, maar als ondernemer sla je zo twee vliegen in één klap: het is goedkoper en veiliger dan een traditionele ontvangst en receptiepersoneel heeft 100 procent aandacht voor uw gasten.

Klantervaring

‘Eenvoudig, logisch en leuk’, dat is de reactie van veel klanten. De app wordt als zeer vooruitstrevend ervaren en als teken dat zaken goed en veilig geregeld zijn. ‘We weten nu echt wie er in het pand is en dat geeft een veilig gevoel’, ‘ongewenst bezoek kan niet naar binnen’, ’de beleving is luxe in plaats van een stuk papier op de balie’.

DigiReceptieGratis proberen

Een tablet (iPad) en de app is alles wat nodig is om de bezoekersregistratie volledig te digitaliseren. DigiReceptie is eenvoudig en volledig naar wens in te stellen, meertalig, makkelijk uit te breiden en volledig aanpasbaar aan uw huisstijl. Gratis proberen? Kijk op www.DigiReceptie.nl.

Dit artikel is gesponsord door DigiReceptie

 

Reageer op dit artikel