Deze topsprekers maken impact op het Management Support Event

Deze topsprekers maken impact op het Management Support Event
Management Support Event 2019, Jaarbeurs Utrecht.

Trots zijn we op ons Event dat op 8 november weer de Jaarbeurs Utrecht vult, met keigoede keynotes, leerzame workshops en honderden collega-ondersteuners met wie je kunt kennismaken en sparren. Ik stel graag de keynotesprekers aan je voor.

Het thema van het Management Support Event is dit jaar: Spot on! Upgrade je communicatieskills en maak impact. Over overtuigen, authentiek zelfvertrouwen, emotionele fitheid en dé tool om het gesprek te openen over jouw loopbaan. De volgende topsprekers nemen je mee in hun keynotes rond communicatie.

Pacelle van Goethem is gedragswetenschapper, schrijver, Nederlands meest gevraagde spreker en internationale keynotespreker op het gebied van overtuigen, stemsociologie en beïnvloedingspsychologie. Zij leert je impact te maken zodat mensen naar je ideeën luisteren en jouw visie omarmen. Het goede nieuws is: je hoeft geen Obama of Zelensky te zijn om overtuigend te zijn.

Jacqueline Brassey is wetenschappelijk onderzoeker, adjunct-hoogleraar, co-leader van het McKinsey Health Institute en co-auteur van onder meer het ‘evidence-based’ boek Authentiek zelfvertrouwen. Ook is ze lid van de Raad van Commissarissen van Save the Children. Ze slaat graag bruggen tussen de wetenschap en praktijk. Zij helpt je effectief omgaan met onzekerheid en een gevoel van stress. De oplossing: emotionele fitheid. Ze leert je comfortabel te worden met ongemak en je authentieke zelfvertrouwen te vergroten met emotionele flexibiliteit. In haar Ted-talk ging ze in op haar eigen vertrouwenscrisis en hoe ze die aanpakte.

Helen Monument inspireert assistants en moedigt je aan om het beste uit jezelf te halen. Ze was meer dan dertig jaar secretaresse, officemanager en teamleider voor verschillende managers in uiteenlopende internationale bedrijven, dus ze kent het vak als geen ander. Zij vertelt je hoe je de Global Skills Matrix inzet en hoe die jou verder kan helpen in je loopbaan.

Ben jij er ook bij? Bekijk het complete programma en schrijf je in!

Pacelle van Goethem (links), Helen Monument (boven) en Jacqueline Brassey.
Vera Bot

Vera Bot

Hoofdredacteur Management Support

Vera Bot is hoofdredacteur van Management Support Magazine en manager van de online content op managementsupport.nl en de verspreiding ervan via social media kanalen.

5 vuistregels voor een klantvriendelijke brief

5 vuistregels voor een klantvriendelijke brief

Een klantvriendelijke brief geeft de klant het gevoel dat hij met een betrouwbaar, beleefd en competent iemand van doen heeft, die persoonlijk...

Gedragsstijl herkennen: ben jij rood, geel, groen of blauw?

Gedragsstijl herkennen: ben jij rood, geel, groen of blauw?

Iedereen heeft een dominante gedragsstijl, volgens het DISC-model. Herken je de gedragsstijl van een ander, dan kun je beter met hem of haar omgaan.

Hoe kun je het best leren van klachten?

Hoe kun je het best leren van klachten?

Hoe kun je het best leren van klachten? Manja Bomhoff schreef er een boek over. "Een misverstand is dat je moet doen wat de klager vraagt."

Zo schrijf je met flair: vlottere zinnen met minder woorden

Zo schrijf je met flair: vlottere zinnen met minder woorden

Jarenlang schreef Judith Winterkamp zakelijke teksten waar niets op aan te merken was ... behalve dat ze saai waren! Ze leerde zichzelf te schrijven...

'Met tactische communicatie word je de manager van jouw manager'

'Met tactische communicatie word je de manager van jouw manager'

Tactisch communiceren helpt je verder in je werk én je vergroot er jouw meerwaarde mee. En het is eigenlijk nog heel eenvoudig ook: "Zeg de juiste...

Wat kun je doen als jouw rol en taken onduidelijk zijn?

Wat kun je doen als jouw rol en taken onduidelijk zijn?

Hoe krijg je voor iedereen duidelijk wat jouw verantwoordelijkheden zijn in je organisatie? Een werkdilemma met twee adviezen.

Sollicitatiebrief: in de e-mail of als bijlage?

Sollicitatiebrief: in de e-mail of als bijlage?

Moet de sollicitatiebrief in zijn geheel in de mail worden verstuurd, met de cv als bijlage? Of is het beter om brief en cv beide apart als bijlagen...

5 tips van een coach om onderbrekingen tijdens je werk te verminderen

5 tips van een coach om onderbrekingen tijdens je werk te verminderen

Word je constant gestoord door collega's? Het hoort erbij als ondersteuner, maar je kunt de schade wel beperken. Vijf tips van een coach.