Deze topsprekers maken impact op het Management Support Event

Deze topsprekers maken impact op het Management Support Event
Management Support Event 2019, Jaarbeurs Utrecht.

Trots zijn we op ons Event dat op 8 november weer de Jaarbeurs Utrecht vult, met keigoede keynotes, leerzame workshops en honderden collega-ondersteuners met wie je kunt kennismaken en sparren. Ik stel graag de keynotesprekers aan je voor.

Het thema van het Management Support Event is dit jaar: Spot on! Upgrade je communicatieskills en maak impact. Over overtuigen, authentiek zelfvertrouwen, emotionele fitheid en dé tool om het gesprek te openen over jouw loopbaan. De volgende topsprekers nemen je mee in hun keynotes rond communicatie.

Pacelle van Goethem is gedragswetenschapper, schrijver, Nederlands meest gevraagde spreker en internationale keynotespreker op het gebied van overtuigen, stemsociologie en beïnvloedingspsychologie. Zij leert je impact te maken zodat mensen naar je ideeën luisteren en jouw visie omarmen. Het goede nieuws is: je hoeft geen Obama of Zelensky te zijn om overtuigend te zijn.

Jacqueline Brassey is wetenschappelijk onderzoeker, adjunct-hoogleraar, co-leader van het McKinsey Health Institute en co-auteur van onder meer het ‘evidence-based’ boek Authentiek zelfvertrouwen. Ook is ze lid van de Raad van Commissarissen van Save the Children. Ze slaat graag bruggen tussen de wetenschap en praktijk. Zij helpt je effectief omgaan met onzekerheid en een gevoel van stress. De oplossing: emotionele fitheid. Ze leert je comfortabel te worden met ongemak en je authentieke zelfvertrouwen te vergroten met emotionele flexibiliteit. In haar Ted-talk ging ze in op haar eigen vertrouwenscrisis en hoe ze die aanpakte.

Helen Monument inspireert assistants en moedigt je aan om het beste uit jezelf te halen. Ze was meer dan dertig jaar secretaresse, officemanager en teamleider voor verschillende managers in uiteenlopende internationale bedrijven, dus ze kent het vak als geen ander. Zij vertelt je hoe je de Global Skills Matrix inzet en hoe die jou verder kan helpen in je loopbaan.

Ben jij er ook bij? Bekijk het complete programma en schrijf je in!

Pacelle van Goethem (links), Helen Monument (boven) en Jacqueline Brassey.
Vera Bot

Vera Bot

Hoofdredacteur Management Support

Vera Bot is hoofdredacteur van Management Support Magazine en manager van de online content op managementsupport.nl en de verspreiding ervan via social media kanalen.

Troosten in vijf stappen - maak kans op een boek

Troosten in vijf stappen - maak kans op een boek

Burn-out, hybride werken, stress: het leven op en buiten kantoor is niet eenvoudig. Een beetje troost en begrip voor elkaar helpt. Dit is een...

Hoe ga je om met moeilijke woorden in zakelijke teksten?

Hoe ga je om met moeilijke woorden in zakelijke teksten?

Jargon, overbodige of ouderwetse woorden maken notuleren lastig. Communicatietrainer Judith Winterkamp biedt een helpende hand.

Ik voel me niet gehoord! Ken je dat gevoel?

Ik voel me niet gehoord! Ken je dat gevoel?

Gehoord worden in een gesprek is een belangrijke component van goede communicatie. Hoe zorg je ervoor dat niet alleen jij, maar ook de ander het...

Verantwoordelijkheid nemen: zo versterk je persoonlijk leiderschap 

Verantwoordelijkheid nemen: zo versterk je persoonlijk leiderschap

Jouw baan als supportprofessional draait om meer dan alleen kennis en vaardigheden. Het verschil maak je met krachtig persoonlijk leiderschap en...

'Oubollige' taal, wel of niet gebruiken?

'Oubollige' taal, wel of niet gebruiken?

Een lezersvraag van een ondersteuner die een oude schrijfwijze hanteert. Wat te doen? Taaltrainer Judith Winterkamp geeft advies.

Effectief communiceren: niet wat, maar hoe

Effectief communiceren: niet wat, maar hoe

Hoe je iets zegt is misschien wel belangrijker dan wat je zegt, schrijft onze columnist Marieke Vennik. Zij geeft advies om effectiever te...

Gun jezelf en anderen spontane gesprekken

Gun jezelf en anderen spontane gesprekken

Spontane gesprekken fleuren je dag op en laten je minder eenzaam voelen. Toch, zomaar een praatje aanknopen is lastig. Dit zijn de tips van...

Beter samenwerken, juist door wrijving en conflict!

Beter samenwerken, juist door wrijving en conflict!

Hoe kom je verder in lastige werksituaties? Probeer conflicten niet meer te zien als belemmeringen maar als kansen, adviseert coach Isabelle Coppens.