Beleef een onvergetelijk inspirerende dag

Beleef een onvergetelijk inspirerende dag
Event Management Support

Nog een dikke 2 weken en we zijn in de Jaarbeurs Utrecht op het Management Support Event! Inmiddels hebben ruim 300 managementondersteuners zich ingeschreven voor deze dag.

Twijfel je nog of je tijd wilt en kunt vrijmaken? Wacht niet te lang, want sommige workshops raken vol. Dit zijn de hardlopers:

1 Effectief verbaal en non-verbaal communiceren

2 Focus in je werk en stel prioriteiten

3 Invloed uitoefenen doe je zo

4 Eventcommunicatie

5 De kunst van actief luisteren

Mooi programma

Het wordt een dag om niet licht te vergeten. Met drie keynotesprekers die hun expertise delen over overtuigen, authentiek zelfvertrouwen en het tonen van je toegevoegde waarde als assistant. En natuurlijk onze trainers die praktische en leerzame workshops van 2,5 uur verzorgen en het Kennisplein waar je je vakgenoten en onze kennispartners ontmoet.

Kennissessies

Speciale aandacht voor vijf partners die interessante kennissessies verzorgen: Schoevers, iBabs, Corpus, Sustainable Gifts Card en Meet in Friesland.

Kom ook en beleef een dag om niet te vergeten.

Hoe check je in of uit bij vergaderingen? Tips van onze lezers

Hoe check je in of uit bij vergaderingen? Tips van onze lezers

Met in- en uitchecken kun je de effectiviteit van vergaderingen vergroten. We vroegen onze lezers hoe zij dit aanpakken in hun organisatie.

10 tips om ongemakkelijke onderwerpen bespreekbaar te maken

10 tips om ongemakkelijke onderwerpen bespreekbaar te maken

Je moet een ongemakkelijk onderwerp bespreken met een collega. Moet je je voorbereiden? Hoe voer je het gesprek? Tien tips van Karen Visser.

Neem de lezer van je e-mail serieus, begin met het slechte nieuws

Neem de lezer van je e-mail serieus, begin met het slechte nieuws

Verpak je boodschap niet in drie lagen pakpapier om rekening te houden met je lezer, schrijft Judith Winterkamp. Neem je lezer serieus en wind er...

Hoe schrijf je een duidelijke e-mail zonder dwingend te zijn?

Hoe schrijf je een duidelijke e-mail zonder dwingend te zijn?

In zakelijke teksten kun je niet duidelijk genoeg zijn, schrijft expert Judith Winterkamp. Maar als je iets gedaan wilt krijgen, moet die...

5 vuistregels voor een klantvriendelijke brief

5 vuistregels voor een klantvriendelijke brief

Een klantvriendelijke brief geeft de klant het gevoel dat hij met een betrouwbaar, beleefd en competent iemand van doen heeft, die persoonlijk...

Gedragsstijl herkennen: ben jij rood, geel, groen of blauw?

Gedragsstijl herkennen: ben jij rood, geel, groen of blauw?

Iedereen heeft een dominante gedragsstijl, volgens het DISC-model. Herken je de gedragsstijl van een ander, dan kun je beter met hem of haar omgaan.

Hoe kun je het best leren van klachten?

Hoe kun je het best leren van klachten?

Hoe kun je het best leren van klachten? Manja Bomhoff schreef er een boek over. "Een misverstand is dat je moet doen wat de klager vraagt."

Zo schrijf je met flair: vlottere zinnen met minder woorden

Zo schrijf je met flair: vlottere zinnen met minder woorden

Jarenlang schreef Judith Winterkamp zakelijke teksten waar niets op aan te merken was ... behalve dat ze saai waren! Ze leerde zichzelf te schrijven...